LEJE AF FORSAMLINGSHUS:
Forsamlingshuset lejes pr døgn. Et døgn afregnes fra f.eks. fredag kl. 12.00 til lørdag kl. 12.00.
Såfremt forsamlingshuset ikke afleveres opryddet og rengjort til aftalte endte lejeperiode, opkræves yderligere 1 døgns leje hvis ikke andet af aftalt.
MEDLEMS PRISER:
For at opnå medlemspriser skal du som minimum have været betalende medlem af borgerforeningen i 2 sammenhængende år.
UNGDOMSFESTER: (U25)
Grundet skærpet regler forpligtiger lejer sig til at oplyse udlejer såfremt at deltagerne/lejer af afholdte arrangement er en ”ungdomsfest”. En ”ungdomsfest” defineres således at majoriteten af deltagende personer er under en alder af 25 år. Ved afholdelse af en ”ungdomsfest” forpligtiger Lejer sig til at forsamlingshuset og dens bestyrelse stiller 1-2 vagter til rådighed afhængig af antal deltagere.
Omkostningen til vagter afregnes med 500 kr. pr vagt. Denne omkostning modregnes i Lejers depositum eller ved slutopgørelsen. Vær opmærksom på særligt depositum for ”ungdomsfest” på 4000,00 kr.
DEPOSITUM:
Du vil ved bookning af forsamlingshuset blive opkrævet beløb for depositum samt rengøring. Når din indbetaling er bekræftet, er din booking først der gældende.
RENGØRING:
Lejer forpligtiger sig til ved leje at aflevere forsamlingshuset opryddet og rengjort ved endt leje. For rengørings oversigt henvises til opsatte ordensregler. Såfremt rengøring ikke er udført i henhold til opsatte ordensregler, opkræves der rengørings gebyr 800,00 kr. Henkastning af ris, kanel og peper er STRENGT FORBUDT.
TYVERI:
Udlejer og forsamlingshuset er IKKE erstatningsansvarlige/pligtige overfor tyveri af gaver, værdigenstande, øl, vin, spiritus og/eller andre vare og genstande.
SKADER OG ERSTATNING PÅ FORSAMLINSHUSET OG DETS EJENDOM M.M.
Lejer er erstatningsansvarlig/pligtig for skader m.m. forvoldt på forsamlingshuset og dets ejendom i lejeperioden. Erstatning af service og andre mindre genstande afregnes som udgangspunkt ved slutopgørelsen. Ved erstatning af større genstande og/eller bygningsdele forbeholder forsamlingshuset/bestyrelse sig ret til at udbedring af skader foretages af CVR registret virksomheder på lejers regning.
AFMELDING/AFLYSNING AF BOOKNING:
Nr. Rind Forsamlingshus. 1. maj 2022
Aflysning/afmelding af en bookning skal ske skriftligt på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.. Afmelding/aflysning af en bookning af forsamlingshuset afregnes med et gebyr på kr. 1000,-. Har du forudbetalt depositum på 1000 kr. samt depositum for rengøring på 800 kr., tilbagebetales der kun 800 kr. ved
afmelding/aflysning af din booking.
FEJL OG MANGLER:
Skulle der mod forventning være mangler, når man starter lejemålet af huset, skal man kontakte Udlejer/bestyrelsesmedlem.
FORCE MACURE:
Udlejer forbeholder sig ret til uden yderligere varsel at opsige eventuelle bookninger helt og uden omkostninger i tilfælde af udefrakommende hændelser som udlejer ikke selv er skyld i, f.eks. krig, pandemier og andre lignede hændelser.
Mvh.
Bestyrelsen i Nr. Rind Borgerforening.